Лісова казка Готель

Закарпатська область, Рахівський р-н, с.Кваси, 254  ⁄  м. Кваси  ⁄  4
350 - 650 грн
  • Кількість місць 60

Проживання

  • харчування
  • вода (гаряча, холодна)
  • телебачення
  • санвузол
  • альтанка
  • автостоянка

Розваги

  • кафе/ресторан
  • басейн
  • сауна/баня
  • більярд
  • лижі/сноуборд
  • піша прогулянка, екскурсія
  • дитячий майданчик
  • збір грибів, ягід

Послуги

  • паркінг
  • мангал

Бронювання Лісова казка

Booking.com

Лісова казка Карта

Коментарі

  • Юля 10.09.2017

    Дуже гарне місце. Номера чисті і ціни доступні. Рекомендуєм.

  • Жанна Василевскя 29.08.2017

    Путешествовали всей семьёй Карпатами и заехали в "Лісову казку". Остановились на несколько дней. Поселили нас в апартаменте на 6 человек. Номер очень понравился. Чисто, кровати удобные, вид из окна шикарный. Вода холодная, горячая; фен; мыло шампунь все было предоставлено. Хороший интернет в номере. Есть небольшая кухня (холодильник, микроволновка, чайник и набор посуды). Территория готеля похожа на парк с беседками и красивыми видами на горы и горную речку. Ещё очень понравился бассейн. В конце августа смогли насладиться пляжным отдыхом. Дети были счастливы! Еда очень вкусная и разнообразная. Обслуживание и отношение было тёплым и приветливым. Выражаем огромное СПАСИБО всем работающим на благо посетителей, а особенное СПАСИБО хозяевам. Желаем здоровья и дальнейшего процветания! Ждите нас в гости!

  • Альона 15.05.2015

    Травневі 2015 в "Лісовій казці". Сам готель, територія, зелень, номери в принципі одні з кращих в с. кваси. Сама найбільша проблема з якою стикнулися - це обслуговування, а вірніше буде сказати його відсутність!!! Очікування замовленої кави займає мінімум 30-40 хв. Якщо захочеться поїсти в ресторані, то треба мати мінімум 2 годинки в запасі. Приносять спочатку гаряче, потім салати з десертами, а разом з рахунком тарабанять хліб (при тому що неодноразово нагадується). Якось надумали на вечір замовити шашличків. Не розрахували що в цей вечір в ресторані весілля гуцульське. Власники готелю економлять на персоналі. Такого робити категорично не можна. Дві дівчинки офіціантки ганяли в милі обслуговуючи весілля, а ми з шашликом залишились при своїх інтересах. Прийшлося самим собі винести прибори, посуд, їжу, протерти лавочки в бесідці. З прибиранням номерів також є величезна проблема. З трьох покоївок тільки одна жіночка заслуговує на вдячність і "Дякую", всіх інших приходилось просити прибрати номер, поміняти лампочку (яку доречі так і не поміняли), змінити хоч би полотенця. Шановні власники "Лісової казки", готель реально хороший, видно що ви вклали туди багато грошей, але не відносьтеся так погано до своєї так мовити "дитини". Обучіть свій персонал, або наберіть новий, бо теперішній рівень, це рівень дрімучого села, самі будьте більш уважними до своїх гостей, хочаб привітно посміхніться і запитайте як їм відпочивається, розкладіть на столах свої візитки, на дошці при вході на територію готелю почепіть інформацію і фото про життя готелю, організуйте якісь екскурсії, запросіть до співробітництва місцевих таксистів і умільців. Найближчим часом в "Лісову казку" не поїду. Засмутила. Але все в ваших руках! PS. Весілля буває раз у житті, а гості можуть приїзжати постійно і рекомендувати вас.....   dooseni2013  Сегодня в 12:46 Травневі 2015 в "Лісовій казці". Сам готель, територія, зелень, номери в принципі одні з кращих в с. кваси. Сама найбільша проблема з якою стикнулися - це обслуговування, а вірніше буде сказати його відсутність!!! Очікування замовленої кави займає мінімум 30-40 хв. Якщо захочеться поїсти в ресторані, то треба мати мінімум 2 годинки в запасі. Приносять спочатку гаряче, потім салати з десертами, а разом з рахунком тарабанять хліб (при тому що неодноразово нагадується). Якось надумали на вечір замовити шашличків. Не розрахували що в цей вечір в ресторані весілля гуцульське. Власники готелю економлять на персоналі. Такого робити категорично не можна. Дві дівчинки офіціантки ганяли в милі обслуговуючи весілля, а ми з шашликом залишились при своїх інтересах. Прийшлося самим собі винести прибори, посуд, їжу, протерти лавочки в бесідці. З прибиранням номерів також є величезна проблема. З трьох покоївок тільки одна жіночка заслуговує на вдячність і "Дякую", всіх інших приходилось просити прибрати номер, поміняти лампочку (яку доречі так і не поміняли), змінити хоч би полотенця. Шановні власники "Лісової казки", готель реально хороший, видно що ви вклали туди багато грошей, але не відносьтеся так погано до своєї так мовити "дитини". Обучіть свій персонал, або наберіть новий, бо теперішній рівень, це рівень дрімучого села, самі будьте більш уважними до своїх гостей, хочаб привітно посміхніться і запитайте як їм відпочивається, розкладіть на столах свої візитки, на дошці при вході на територію готелю почепіть інформацію і фото про життя готелю, організуйте якісь екскурсії, запросіть до співробітництва місцевих таксистів і умільців. Найближчим часом в "Лісову казку" не поїду. Засмутила. Але все в ваших руках! PS. Весілля буває раз у житті, а гості можуть приїзжати постійно і рекомендувати вас.....  

  • Дмитрий 08.03.2014

    Телефон для связи +380677002129