Последние комментарии

  • Maryana
    17.10.2017
    Добрий день, хотіла б поділитися враженнями від святкування весілля у ресторані Тріо. Перше враження на нас справив просторий і світлий зал у якому мало через декілька місяців відбутися святкування. На цьому позитив закінчився. А розпочалося з того, що коли ми за два тижні до весілля зателефонували щоб скласти меню, нам сказали цитую: "А, до речі, ви знаєте що у нас збільшилася вартість?" (І не на 10-50 грн за людину). Так, саме *До речі..", а попередивши завчасно, хоча номер у них був, і не один. Тож рекомендую всім складайте договір, де все можна передбачити, не довіряйте хорошим очам адміністрації. Наступним "сюрпризом" для нас стало меню. У цьому ресторані, ви не матимете змоги обирати страви ( хоча під час першої зустрічі говорилось зовсім інше), адже меню є складення вже давно за вас. А ще вам потрібно буде докупляти цілу купу дрібниць до столу, зокрема: серветки, творог до помідорів, (хоча це страва з меню) шпажки, оливки та маслини та багато іншого про що при передачі завдатку вам ніхто не скаже. Наступне це комора для продуктів. Не зважаючи не те що нам сказали годину на котру можна було привезти продукти вона була не готова, тому довелося все складати у іншому місці і сподіватись що все залишиться на місці. До того ж, такого потрібного холодильника у ній немає, ну і доступ до неї мали всі, адже на питання коли потрібно видати ті чи інші продукти ми отримали наступну відповідь: " Не хвилюйтеся ми все самі візьмемо..." Але і це ще не все, приїхавши у ресторан, безпосередньо зранку у день весілля, нам повідомили що столи потрібно буде пепесунути, ну і відповідно розсадочна дошка ,яку ми замовляли може не знадобитися, гості не знатимуть куди сідати, і т. д.. Це стало шоком для всіх, адже замість того щоб готуватись до церемонії думали над тим як проступити. Цікаво те, що сама адміністрація ще місяць до свята запропонувала саме таку розсадку, висновок робіть самі. Але як на мене адміністрація, а зокрема Людмила, не компетентна. Змінивши таки розсадку двох столів, без попередження поміняли місцями ще два столи, тому замість того щоб вітати наречених довелось бігали і пересаджували госте, щоб всім було комфортно. Дальше нас здивував "важких дим", який виявився зовсім не "важким", хоча заплатили за нього не малу суму. Здавалося вже все трапилось, що тільки могло, але ні, нас знову чекало здивування. Уявіть, ви стомлені після гучного свята, хочете до дому та адміністрація в особі тієїж Людмили, цілу годину вас тримає підраховуючи суму яку потрібно ще доплатити. Коли їй сказали що напевне було б доречно зробити невелику знижку, зважаючи на всі недоліки, почули відмову. Ну і звичайно рахунок, який був описаний різними розрахунками того дня ми таки не отримали, тому попросили підготувати на наступний ранок. Але приїхавши, його знову не було, і ми знову змушені були чакати щоб таки отримати за чим приїхали. Єдине, хочемо подякувати ведучій, яка чудово забавляла гостей цілий вечір та прислуховувалась до нас. Ов, і ще одне, замовляючи страви не розраховуйте, що цьому ресторані до всіх гостей дійдуть однакоі страви, для когось шашличок, а комусь і ковбаска підійде замість нього... Отож вирішуйте самі, але якщо хочете, щоб ваше свято пройшло на ура не замовляйте святкування у цьому ресторані...
  • Ольга Маслюк
    17.10.2017
    Санаторий просто один сплошной ужас. Номера не пригодны для проживания (кровати сломаны, комнаты очень узкие с клопами и тараканами, о туалете лучше не вспоминать) питание так себе на 3 потянет. Процедуры у врача нужно выбивать. Я была в разных социальных санаториях но в таких ужасных условиях я живу впервые.
  • віта
    17.10.2017
    Були з12.09.17-19.09.17.дякуемо,дуже сподобалось,усе добре,іНадія і Зоряна- гарні 'дівчата'.я з таким піднесенням настрою згадую цей час, дуже гарно провели неділю'сподіваюся що ще зможемо приїхати через рік...бо поки наперед не можу загадувати....,бо? Дякуемо,усе продумано 'ізручності в номері і кухня є все зручно'а те що чутно'так і в 9ет.панельному домі теж чутно даже коли чхають так і що?кому не нравиться-хай знімають будинок повністью,в чім проблема?..та Таня мабудь не бачила смаленого вовка"буде так поводитись -то побаче'настане час і на таких'. рЕКОМЕндую'не пошкодуете
  • Валентин
    14.10.2017
    Останавливались на базе в сентябре 2017. Все устроило. Хорошо встретили и накормили. Персонал приветливый. В номере было чисто и была горячая вода. Чтобы переночевать в заповедной зоне в лесу среди гор в человеческих условиях -это просто супер!!!
  • Анатолий
    14.10.2017
    База расположена в удачном месте. Долго выбирал где остановиться, чтобы подняться на Говерлу. Оказалось,что у самого подножья есть спортивная база.Очень удобно, т.к. в нескольких метрах от базы начинается маршрут на Говерлу. На базе номера с косметическим ремонтом, скромные и чистые. Есть старенький телевизор, но в нем необходимость и не возникла, так нагулялись, что заснули сразу как добрались до номера. Спасибо персоналу, очень гостеприимный и отзывчивый. Кормят хорошо! Всем остались довольны ))
  • Таня
    11.10.2017
    Була там один раз і мені дуже сподобалоя Вихователі ставляться до дітей добре! Дискотека, конкурси, все сподобалося! Хочу ще поїхати!!!!!!
  • Алла
    11.10.2017
    Рекомендую всім хто хоче хорошо відпочити. Дуже хороша,чуйна, весела, привітна господиня. Дякую Людмила!!!!!
  • Крістіна
    11.10.2017
    самий кончений готель у Коломиї, адміністраторша не дружить з головою встановлює собі свої правила яких у правилах готелю немає , виселяє на кожному кроці
  • НИК
    07.10.2017
    " У Чубчика" -это С У П Е Р
  • Татьяна
    05.10.2017
    Большое спасибо хозяевам - Андрею и Ольге за гостеприимство. Отдых был замечательным. Особенно чан!!! Еще раз спасибо.
  • Ігор
    04.10.2017
    Обслуговування на дуже низькому рівні, ціни беруть з повітря, ще й захмарні.
  • алла , сергій 5.09.2017
    02.10.2017
    Відпочивали в "Аркані" 3 дні. Досить гарні умови , приемна господиня і дівчата . Алла, Сергій. 5.09.2017
  • Мар'яна
    02.10.2017
    Були великою компанією у пана Івана у гостях. Відпочивали 2 дні. Сподобалось усе : номери, харчування, чани, територія...приїдемо ще обов'язково!
  • Елена
    30.09.2017
    Посещаю санатрий с 2015 года по два раза в год. Эффективное лечение, если не обращать внимание на мелкие неудобства. Нужно только заниматься назначеными процедурами и своим здоровьем. Питание и особый комфорт в комнате не так важны. Оосбенно это почувствуется, когда вы приедете домой. Самое главное комплексное получение процедур. Только до приезда в санаторий необходимо определиться что вам конкретно надо. Этого можно достичь, если у вас есть опыт прибывания в санаториях и если есть с чем сравнить. Только тогда вы поймете весь эффект и рузультат лечения. А самое главное вера в выздоровление. Огромное спасибо лечащему врачу Олени Юрьевне, масажистке Галине, Ольге на 4-ом этаже.
  • Тетяна
    29.09.2017
    Прочитавши відгуки, боялась їхати з дитиною до алергологічної лікарні в Солотвино, коли дали путівку дитині на 21 день.Але даремно.Звичайна лікарня, і не найгірша в Україні.Лікарі чемні, є вихователі (теж чемні), діти в палатах 8-місних.Соляна кімната (жаль що печери завалені і не працюють), фіз процедури, черги як в лікарні, аналізи, харчування дітям вистачає, дієтичне.Так, розваг немає, але є ЛФК діткам, дихальна зарядка зранку, територія і повітря гарні, люди хороші.
  • Светлана
    28.09.2017
    Пишу на все доступные сайты. Пусть знают все. Сложно назвать санаторием. Лечение: начиная первым приёмом у врача и заканчивая процедурами – фарс и издевательство. Если Вы действительно хотите получить лечения, то Вам точно нужно ехать в ДРУГОЙ санаторий. Даже всё описывать не хочется. Просто кошмар. Крик души: «Есть ли у них Медицинское образование и Лицензия на медицинскую практику?!!!!!!» Персонал работает на нескольких «должностях» и постоянно бегает между кабинетами. Питание: общий стол для всех, никакого диетического «стола №», никаких диетических блюд, свежие фрукты один раз в неделю, основной рацион каши и картошка, «хлебные» котлеты, водяные супы, свекла и морковь. Предзаказ блюд работает выборочно – очень часто приносят то, что считают нужным. Посуда грязная, битая и липкая. Проживание: старые помещения, старая мебель, стены покрашены в дико яркие цвета, старые окна (в некоторых номерах есть пластиковые), очень неудобные старые кровати, с санузлов (жаловались все) воняет канализацией, полно жуков, комаров, пауков и пыли. Убирают крайне редко (первая уборка была на 5-ый день), мусор приходиться выносить самостоятельно. Тишины и покоя здесь у Вас не будет: Каждый день на всю территорию санатория вещает (орёт) какое-то ФМ Радио. Вещает очень громко. Три раза в неделю до 22.30 часов дискотека на летней площадке. Площадка находиться близко к спальному корпусу и соответственно всё веселье слышно в номерах очень сильно. Территория санатория полностью открыта. Здесь гуляют и веселятся местные жители с детьми, сами дети без взрослых, подростки, и кто-либо беспрепятственно посещает санаторий. Птицы: На территории есть клетки с птицами. Клетки тесные! Воняет помётом! Птицы голодные и набрасываются даже на пучок травы. Отдыхающие подкармливают птиц чем могут. Отношение: Есть хорошие девочки (но это исключительно их личное внутренние воспитание). У остальных отношение отвратительное. Так же у персонала наблюдается полное нежелание работать. Впечатление: Полное разочарование и досада.
  • Горинь
    28.09.2017
    Готель "Горинь" (ціни станом на 01.09.2017р.) одномісні номери «Люкс» - 600 грн.; одномісні номери «Напівлюкс» - 385-475 грн.; одномісні номери «Стандарт» - 420 грн.; двохмісні номери «Стандарт» - 310 грн. за місце. Всі зазначені номери з сучасним ремонтом, обладнані душовими кабінами, телевізорами, кондиціонерами, холодильниками, чайниками, фенами, набором посуду. для наших гостей безкоштовний WiFi доступ та незабутній вид на вечірнє місто з вікон затишних номерів. Також пропонуємо номери нижчої цінової категорії: одномісні двокімнатні номери - 375 грн.; одномісні номери за 249 та 144 грн.; двохмісні номери за 177 та 123 грн. за місце; чотирьохмісні номери - 93 грн./місце. Оплата приймається за готівку, можливий розрахунок по перерахунку для організацій
  • Светлана Б. 43 года
    23.09.2017
    Когда мне дали путевку, первым делом начала искать отзывы и информацию. Честно говоря, начитавшись отзывов начала жалеть,что согласилась ехать, но, как оказалось ЗРЯ. Дорогие мои... Если вам дали бесплатную путевку, то пожалуйста, НЕ ЖАЛУЙТЕСЬ. Да, минусов хватает,если их искать. Вполне нормальные условия. Уборка комнат через день (у горничных такой график, за каждой сменой закреплена часть комнат), Питание, я бы сказала, как для нонешнего времени очень даже хорошее: рыба, мясо, запеканки, сыр-масло 2 раза в день, выбор гарниров (рис, овсянка, гречка, макарошки, картошка пюре, жареная, плов с мясом) первых блюд (2-3 вида) ежедневно яблоки,на ночь кефир с булочкой. Лично я не голодала (даже не всегда доедала всё. Лично я осталась очень довольна, и если повезет с путевкой, то с огромным удовольствием поеду туда с радостью, да хоть каждый год. Друзья, не ищите себе проблем. Если хотите отдыхать с комфортом, пожалуйста, в Трускавце огромный выбор санаториев, здравниц, отелей и даже просто съемных квартир, платите и выбирайте по своему вкусу. Удачи всем и хорошего настроения. Сантехнику конечно неплохо бы поменять, НО, для бюджетного санатория очень даже неплохо.
  • Николай
    22.09.2017
    Случайно наткнулся на этот сайт, как раз после отдыха в Хвиле. Место-замечательное, особенно хорошо в грибной сезон-грибов тут просто тьма. Слышал даже что тут нашли трюфели. Мы искали-но не повезло. Цены очень приемлемые особенно по сравнению с другими местами отдыха в Киеве и области. Администратор очень приветливый, тоже хорошо. Исправьте телефоны на этом сайте-они не работают. Мы заказывали номер по мобильному 0674849949
  • Иванна
    21.09.2017
    відправляла сина 17 років на відпочинок, адміністратори нахабні, в супі найшли таракана, коли я з дому зателефонувала на номер 0972125061 - адмністратор сказала щоб я закрила рот вони що хочуть і послала, кинула трубку.